luni, 29 iulie 2013

All The Things You Are



În urmă cu zeci de ani întuneric, mai mulţi copii treceau pe lângă noi împingând cercuri de bicicletă.Tu erai încă o fetiţă strângând la piept un ursuleţ umplut cu paie. În cerul argintiu de deasupra capului amândoi am văzut clar. Uite un om pe care-l străpunge o floare de gheaţă în şira spăinării, mi-ai arătat chipul care urmam să fiu. Uite o umbră de simurg atât de frumoasă, am şoptit ca dintr-o piele de zăpadă.



Acum iubirea mea şi-a ta se-mpleticesc cu o măsurată nepotrivire
Ca doi beţivi pe o corabie în furtună
Am îmbătrânit bandajându-ne locul
Unde eram siguri c-o să ne facem răni.
Şi ne-am făcut. Mari, frustraţi,
Atinşi până la oase de moartea ce-şi lasă
Parfumul de aşternut curat.
Eu am rostit cuvinte ca fierul încins
Tu ai fugit la umbra unei făpturi străvezii
Acolo unde nimic
N-are nevoie să se întâmple
Unde nimeni
Nu cere să fie înlocuit cu partea lui desăvârşită.


                                                                                      (poezie scrisă de Domnul Mi.)
                                                                                


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu