joi, 1 august 2013

...






Oare cât va trebui să mă târăsc după mine ca pe-un şir de furnici
Împiedicându-se mereu de o firimitură mult prea mare


(jjivine sunt mângâierile care nu găsesc pe nimeni
                            diforme & tăcute
atunci nu existăm decât în statisticile unui cardiolog dement
nu facem parte din nicio ecuaţie salvatoare
în ceaţa elastică precum o carne de crocodil
ne multiplicăm respiraţiile, ne întâlnim
din ce în ce mai des numai cu noi)

                                                  
                                                                                                       - poezie scrisă de Domnul Mi. -



Andrei Roşulescu&Iarina Copuzaru - Dac-am încăpea într-un fir de iarbă



2 comentarii:

  1. Domnul Mi ştie să pună întotdeauna punctul pe i.

    RăspundețiȘtergere

  2. :) hihi. Domnul Mi. mustăceşte încântat cu mustăţile lui motănoase, răsucite şi invizibile :)

    RăspundețiȘtergere