miercuri, 4 noiembrie 2020

Obiecte ascunse (Insectar)

când cineva îți poartă
de grijă e pentru că va avea
nevoie de tine
și atunci gestul lui se
înjumătățește
și atunci forța ta va fi de un
infinit de ori mai mare

sunt neajutorată
în rochia asta cusută cu păpădii. ochii mei sunt nasturi
de ursuleț
pot să cad și să
dorm șaptezeci de vise

tu mă ții de mână și nu știu cum să
merg mai departe. prin cămașa ta trece
soarele
și umerii pâlpâie
la capătul zilei

mi-ai spus că ești mai mică decât bobul de grâu
ai întors capul spre

un drum pe care nu-l cunoșteai

am ținut minte tot
istoriile personale sunt
insectarele

dintr-a VI-a

am suferit pentru că tu ai suferit și obiectele ascunse
și furate începeau să-și arate sclipirea

vreau să povestesc despre ziua aceea
dar tu deja te-ai închis în cameră

camerele sunt bune când le-nchizi
și lumea rămâne pe dinafară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu